Suara Al Quran vs Music

Saya telah lakukan beberapa kali ulang ujian terhadap botol minyak bidara.

Minyak bidara ini telah diruyah terlebih dahulu, kemudian disapukan pada ubun-ubut pesakit. Pesakit memberikan reaksi denyutan jantung berasa kencang, pening, sendawa dan sakit di bahagian belakang.

Kemudian botol yang sama juga saya letakkan dekat dengan speaker dan dipasang muzik inggeris/melayu. Setelah itu minyak berkenaan disapu pada ubun-ubun pesakit. Tiada langsung reaksi.

Botol yang sama tadi dibacakan ruqyah, dan disapukan pada ubun-ubun pesakit. Pesakit memberi reaksi seperti sebelum ini.

Kemudian diletak semula dekat dengan speaker yang dipasang muzik dan kemudian disapu pada ubun-ubun pesakit. Seperti sebelum ini tiada reaksi.

Ujian tadi dibuat ulang beberapa kali. Satu kesimpulan awal saya boleh katakan:

1. Muzik merosakkan kualiti syifa' yang ada pada cecair yang diruqyah.

2. Al-Quran tidak boleh bercampur dengan muzik. Walaupun nasyid.

3. Sebab itu mungkin kenapa orang yang mendengar muzik mudah terasa lalai dan gelap hatinya untuk mendengar bacaan-bacaan Quran.

4. Pesakit gangguan mistik sukar untuk sembuh jika masih suka mendengar muzik. Kerana ia boleh mematikan unsur-unsur syifa' yang ada pada ruqyah.

Nota: ini masih kesimpulan awal. InsyaAllah akan dikembangkan lagi dengan lebih ramai pesakit.

Perdana Akhmad, S.Psi

Seorang Praktisi Ruqyah yang (Dengan Idzin Allah SWT) Akan Membagi Ilmu dan Seni Pendayagunaan Energi Ruqyah Keseluruh Umat Islam NO.Telp:081379666696 Pin BlackBerry : 2A22C8EA

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Formulir Kontak