keajaiban ruqyah dari kuala lumpur

Sudah lama tidak melihat keajaiban RUQYAH di depan mata sendiri.

Datang seorang pak cik jauh dari tampin, negeri sembilan(jika tidak silap), lingkungan umur 70-an, bertongkat dua dan mukanya sangat berkerut menahan kesakitan yang amat sangat.

setelah masuk kerumah langsung terus mencari kerusi untuk diduduki, setelah hela nafas nya habis dihembus lega baru saya mulakan bicara tentang permasalahan yang dialaminya.

Pak cik ini sudah mengalami saraf terhimpit dalam tempoh beberapa bulan,hanya mampu duduk sahaja, tidurnya juga duduk, tidak mampu baring mahupun menerap dan mohon untuk terapi urutan / pembetulan tulang belakang (cewah).

semasa saya lakukan terapi selama 30-60 minit namun tiada perubahan, saya mohon maaf kerana tiada perubahan yang dapat saya bantu, sudah la datang dari jauh tidak membantu pula. sedih saya...kah kah kah

Kemudian pak cik ini duduk semula di kerusi dan membuka cerita bahawa sebelum ini sudah 2 orang tukang urut yang tidak mahu lagi terapinya kerana sakit selepas menerapinya.

jadi dia mohon juga mahu ruqyah gara gara pernah disihir, dan nak pastikan sudah bersih dari sihir sebelum ini.

Jadi saya meruqyahnya selama 15minit sahaja kerana saya ada urusan lain, tetapi

ALLAH lebih mengetahui. dan terbaik perangcangan nya

habis 15 minit dan saya bertanyakan tentang apa yang dirasakan ketika diruqyah PAK CIK ini kerasukan!!! jem dan tepu otak dibuatnya kerana saya sudah lama tidak berdialog dakwah.

tapi syukur Allah jaga kegelabahan saya ni. Dalam dialog saya hanya sedikit dakwah dan beri petunjuk pada jin tersebut jalan keluar, dan bertanya sedikit mengenai buhul ikatan sihir.

Alhamdulillah jin nya mahu menerima islam dan keluar dari tubuh dan pak cik tersebut muntah yang banyak sekali. setelah itu dia merasa lega dan tiada lagi rasa sakit, dan pergi ke tandas tanpa tongkat nya.

saya juga tidak sangka sakit nya disebabkan gangguan kerna tidak diceritakan. seterusnya saya mohon pak cik tersebut mengamalkan zikir pagi dan petang sebagai benteng diri, serta air ruqyah sebagai pemutus buhul yang dipasang di kebun nya.

semoga Allah memberi kesembuhan sepenuhnya pada pakcik tersebut amin

Perdana Akhmad, S.Psi

Seorang Praktisi Ruqyah yang (Dengan Idzin Allah SWT) Akan Membagi Ilmu dan Seni Pendayagunaan Energi Ruqyah Keseluruh Umat Islam NO.Telp:081379666696 Pin BlackBerry : 2A22C8EA

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Formulir Kontak